środa, 12 września 2012

Balonowe wspomnienia....

Na pewno każdy z was pamięta fantastyczny smak gumy balonowej z dzieciństwa.Szczerze mówiąc ciężko teraz spotkać gdzieś produkt który przybliżyłby mi ten smak z dzieciństwa.
Uwielbiam lody.I gdy pierwszy raz w pewnej budce zobaczyłam że pojawił się smak gumy balonowej byłam zachwycona. Bardzo tęskniłam za ulubionym smakiem mojego dzieciństwa,szybko kupiłam jedną gałkę by móc ich spróbować,niestety to nie było to. Przez parę lat wiele firm dokładało do swojego asortymentu ten smak lodów.Próbowałam,próbowałam i dalej bez skutku. No cóż dzieciństwo się skończyło jego smaki też - pomyślałam.
Któregoś dnia, całkiem przypadkiem natrafiłam na całkiem nową dla mnie firmę : ICE'N'GO!


Zauważyłam że w swojej szerokiej gamie smaków mają również gumę balonową. Postanowiłam że muszę go spróbować.Miałam nadzieję ze moje poszukiwania dobiegną końca.


Pewnego słonecznego popołudnia w moim domu pojawiły się desery ICE'N'GO!. Oczywiście pierwszy smak który musiałam spróbować to guma balonowa. Ostrożnie nasypałam te cudne,kolorowe małe kuleczki do ślicznej różowej czapeczki,wzięłam do ręki niebieską,plastikową łyżeczkę,nabrałam deseru i spróbowałam.
Pierwsza moja myśl? O tak,nareszcie znalazłam to czego szukałam.Z każda kolejną łyżeczką tylko utwierdzałam się w tym fakcie.Od razu przypomniały mi się wakacje,wygłupy z sąsiadami i bieganie co chwilę do sklepu po fantastyczną gumę balonową.Po paru latach poszukiwań znalazłam deser, który swoim smakiem przypomina mi wspomnienia z dzieciństwa.To produkt każdej ceny.
Z racji iż mieszkam w małej miejscowości myślałam że ten przywilej jaki spotyka mnie delektując się tym deserem będzie zdarzał sie rzadko. Jednak ostanio wybrałam się ze znajomymi do SOLARPARKU w Kleszczowie. Wchodzie przez rozsuwane drzwi a moim oczom ukazuje się stoisko deserów ICE'N'GO! Ucieszyłam się jak małe dziecko,wiedziałam już że będę tu częstszym gościem.

A jeśli wy macie ochotę na balonowy smak dzieciństwa serdecznie zapraszam was do punktów sprzedaży, których listę znajdziecie na profilu ICE'N'GO! Polska na Facebooku TUTAJ  W tych punktach desery dostępne są do końca września więc śpieszcie się.Wyjątkowe smaki dzieciństwa czekają!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.