środa, 3 października 2012

Jak zostać perfekcyjną Panią domu - czyli recenzja Somat Multi -Perfect

"Doba ma tylko 24 godziny i nie da się jej rozciągnąć. A na głowie tyle obowiązków... Nie ze wszystkim można zdążyć. Dlatego podobno aż 48% kobiet rezygnuje z uprawiania sportu. Ale zmaganie z codziennymi obowiązkami może być prostsze i szybsze dzięki tabletkom Somat Multi-Perfect z formułą Express Power"


Jakiś czas temu otrzymałam do testów tabletki Somat Multi-Perfect z formułą Exspress Power.Jest to nowość firmy Henkel.Z niecierpliwością czekałam na tą przesyłkę,zastanawiając się czym te tabletki będą różnic się od tych które do tej pory stosowałam i czy spełnią moje oczekiwania.
Mieszkam razem z rodzicami i siostrą co sprawia że w domu urzęduje 6 osób choć liczba ta rośnie ponieważ   przez nasz dom przewija się masa znajomych i rodziny.Nie ma siły żeby ciągle nie stały gdzieś jakieś niepozmywane naczynia.Chcąc aby ciągle było nieskazitelnie czysto muszę stać nad zlewem i non stop zmywać.A gdzie czas dla rodziny?Gdzie czas dla dziecka?I gdzie chwila wytchnienia dla mnie? Zbawieniem było nabycie przez nas zmywarki.Później został tylko problem doboru odpowiednich tabletek.Przyznam szczerze że nigdy wcześniej nie używałam tabletek firmy Somat dlatego też byłam bardzo ciekawa rezultatów.


Pod czas testowania używałam zmywarki w różnych konfiguracjach niska temperatura,wysoka.Przetestowałam je myjąc talerze, garnki czy też szkło.Bardzo zaciekawiła mnie informacja że produkt ten zawiera Aktywator zmywania w niskich temperaturach,dzięki temu mamy zaoszczędzić pieniążki i chronić środowisko. Po wyjęciu naczyń ze zmywarki byłam bardzo zaskoczona. Nie znalazłam żadnych zacieków,smug czy plam.Wszystko było dokładne do myte.Usunięte zostały nawet zaschnięte plamy na talerzach.Sztućce i garnki aż lśniły:)Tabletka rozpuściła się w całości nie pozostawiając śladu.Ogólnie z testowania jestem zadowolona.    
PLUSY:
- brak zacieków i smug na naczyniach
- usuwa zaschnięte plamy na naczyniach
- sztućce i garnki lśnią
- tabletki rozpuszczają się w niskiej temperaturze
- wybiela osady po herbacie
- stan zmywarki po 3 tygodniach stosowania był bardzo dobry
- idealny nawet przy krótkim programie
MINUSY:
- brak zapachu po zmywaniu
- troszkę za wysoka cena

Czy poleciła bym tabletki Somat Multi - Perfect z formułą Exspress Power?? Zdecydowanie tak

Jeśli chcecie poczytać moje inne recenzje różnych produktów zapraszam na mojego drugiego bloga TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.