środa, 3 października 2012

"Cukrowej waty i z piernika chaty"

Na pewno każdy z was kojarzy tekst piosenki Maryli Rodowicz "Kolorowe Jarmarki".Pełno kolorowych budek a pośród nich Pan z wielka różową watą cukrową.Oj tak uwielbiam ten smak.Zawsze gdy jestem za jakiejś większej imprezie,bacznym okiem wypatruje pana w białym fartuchu kręcącego tą puchową słodycz.
Gdy poznawałam asortyment firmy ICE'N'GO! bardzo zaciekawiło mnie to iż mają deser o smaku waty cukrowej.Musiałam go spróbować.

Kiedy tylko przepyszne desery,trafiły do mojego domu,poszukałam smaku waty cukrowej.Do ślicznej kolorowej czapeczki ostrożnie nasypałam malutkich różowo-białych kuleczek, wzięłam do ręki niebieską plastikową łyżeczkę,zanurzyłam ją w deserze i spróbowałam.Przed oczami pojawiły mi się kolorowe jarmarki w letnie popołudnie,tłum ludzi,biegające dzieci i wielka kula waty cukrowej.W głowie zabrzmiała mi piosenka Maryli Rodowicz,poczułam cudowny smak tej waty z jarmarków.Oj tak ten cudowny smak rozpuszczał się w buzi.To niesamowite że desery ICE'N'GO! tak doskonale odzwierciedlają smaki różnych produktów.Wcześniej wspominałam wam o wyjątkowości gumy balonowej,jednak i wata cukrowa smakuje jak ta z wielkich imprez kupionych u Pana w fartuchu.
Myślę że to dzięki temu jak desery są tworzone.Smaki są wyjątkowe i gdy tylko wróci sezon letni musicie ich spróbować.Niestety po za sezonem wyjątkowe desery ICE'N'GO! dostępne są tylko w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie ale jak tylko odwiedzicie stolice zawsze możecie wstąpić tam na deser.
A jeśli nie po drodze wam do Warszawy zapraszam was na profil ICE'N'GO! Polska na Facebooku TUTAJ tam zawsze Panuje gorąca atmosfera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.