sobota, 22 czerwca 2013

Pierwszy Zlot Blogerek - Testerek

Moi drodzy,wczoraj wróciłam z Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek.
Mam dla was wstępną relacje. I moje spostrzeżenia.




Jako organizatorka bardzo bałam się że coś pójdzie nie tak...
Bałam się też Czy przedstawicielka firmy MAM Baby będzie kontaktowa osobą , czy się z nią dogadamy, czy nie zapadnie "nie zręczna cisza ". Jednak jak się okazało Pani Asia była fantastyczna.
Bardzo miła,kontaktowa i z najmniejszymi szczegółami opowiedziała nam o produktach firmy MAM Baby.
Do domu wróciłam obładowana upominkami od firm , które zechciały nas za sponsorować.



I o ile ze spotkanie z Panią Asią i z resztą dziewczyn jestem bardzo zadowolona tak z organizacji lokalu wcale... Zawiodłam i rozczarowałam się na całej linii. Ale o tym przy dłuższej relacji ze zlotu, która powinna pojawić się tuż po weekendzie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.