czwartek, 18 lipca 2013

Dzbanek Arti - recenzja

No i przyszła pora na recenzje nie,których upominków jakie otrzymałyśmy na zlocie. Jednym z nich jest dzbanek filtrujący wodę od firmy Dafi.


Kilka słów od producenta :
Filtr z elektronicznym indykatorem zapobiega powstaniu kamienia w sprzetach typu AGD

Filtr dzbankowy ATRI o pojemności całkowitej 2,5 l. (pojemności wody przefiltrowanej ok.1,3 l.) z elektronicznym wskaźnikiem wymiany wkładu jest doskonałym sposobem otrzymywania czystej wody, pozbawionej chloru, metali ciężkich (np. ołów , miedź) i in. szkodliwych substancji. Wystarczy nalać wodę z kranu do dzbanka i odczekać  kilka minut, aż woda się przefiltruje.

Dzięki filtrowi dzbankowemu DAFI woda dostarczana do Twojego gospodarstwa domowego będzie doskonale nadawać się nie tylko do gorących i zimnych napojów (herbat, kompotów) , ale również do przygotowania  posiłków dla całej rodziny (szczególnie mlek i kasz dla małych dzieci) kostek lodu, itp.

Stosując system filtrowania wody DAFI zapobiegasz tworzeniu się kamienia kotłowego  w urządzeniach AGD takich jak czajnik czy żelazko.

Pojemność / Cena:
2,4 litra / 36 zł


Jak dobrze wiecie jest to mój drugi dzbanek filtrujący.. Teraz mogłam porównać go z poprzednikiem dlatego też podeszłam do tego testu z większym doświadczeniem.
Dzbanek Dafi przypadł mi do gusty przede wszystkim z powodu bardzo nowoczesnego wyglądu.
Dużym plusem tego dzbanka jest  elektroniczny wyświetlacz zużycia filtra.


Dzięki temu mamy jasno pokazane ile użyć zostało nam do końca.
No i w porównaniu z poprzednikiem. Woda z dzbanka Dafi jest dużo smaczniejsza. Posiada więcej pozytywnych składników dla naszego organizmu.
Co prawda rączka do trzymania w poprzednim dzbanku wydawała mi się bardziej poręczna.
Ale nie wydaje mi się aby to miało zadecydować o tym, który dzbanek wybrała bym na prezent dla bliskiej mi osoby.
Cenowo Dafi też bardzo ładnie się prezentuje. Dlatego też po testach 2 dzbanków zdecydowanie wybrała bym dafi. ze względu na dużo lepszy smak wody i nowoczesny design.



PLUSY :
- bark kamienia w wodzie
- bardzo dobry smak wody
- dużo pozytywnych składników
- wygląd
- elektroniczny wskaźnik zużycia wody

MINUSY:
- nie poręczna rączka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.